01 January 2009

سال 2009 چه در نقشه هایش دارد.:.


یک سال دیگه هم گذشت. نمی دونم چی بنویسم. سال 2008 برخلاف سال قبلش که به گفته خودم بسیار خوب بود؛ سال زیاد شیرینی نبود.. برای من و بسیاری از نزدیکانم

آدم ها قدر سلامتی شون رو از همه چیز بیشتر می دونند و بعد از اون در کنار عزیزان سالها زندگی کردن ارزشی بینهایت داره

ای کاش می شد این دوری ها رو کمتر کرد تا حداقل اگر روز وداع از این دنیا رسید برای همیشه آهی در دلمون نداشته باشیم چرا که سالها گذشته و عزیزی رو ندیدیم

متاسفانه توی این سال با وجود اینکه خوب شروع شد؛ ولی زیاد اتفاقات جالبی به همراه نداشت

تابستون پدربزرگم از این دنیا رفت. کمتر از دو هفته پیش هم عمه ام با وجود سن کم.. از دردهاش راحت شد

دوستان بسیاری دارم که در طول سال 2008 نزدیک ترین عزیزاشون رو به طور ناگهانی و یا به علت یک بیماری از دست دادند. یک جورایی همه در غم هم شریک بودیم اما این از سختی اش کم نمی کنه

خوبی های سال هم مهمترینش فارغ اتحصیلی خواهرم بود و حالا هم که مثل خانوم دکتر دندان پزشک همه ما رو حسابی می ترسونه »:) خانواده ام هم شکر خدا هستند و امیدوارم سال ها درکنارمون باشند

یارم هم در کنارم هست. خوشحالم از اینکه تونستیم با هم بیش از گذشته با صمیمیت از حرف دل هم با خبر بشیم و حرفهای هم رو درک کنیم. لذت هر عشقی به تغییراتش است و هرچه بزرگ تر شود؛ از دست دادنش هم سخت تر خواهد بود. برای این هست که ارزشش بیشتر می شود. مثل یک شراب خوب

سال 2009 رو با یار و در کنار خواهرم و پارتنرش با هم جشن گرفتیم و گفتیم و نوشیدیم و از آرزوها و قول های سال جدید حرف زدیم 

امیدوارم وقتی عدد شد 2010؛ من در کشور جدیدم باشم. تنها نباشم. خوشحال باشم و سبک بال

سال نو همه دوستان قدیمی و جدید مبارک

1 comments:

Anonymous said...

سلام
من برای کسانی که از دست دادید ارزوی رحمت واسعه الهی را دارم بله حق با شماست سال از دست دادن عزیزان بود خود من پسر عمه ام را که در سوئد زندگی می کرد وهم شهری یا هم وطن شما بود در غربت از دست دادم واو همانجا مدفون شد وما از دیدن دوباره او برای همیشه محروم شدیم ان شاءالله این سال سالی برای زایش ورشد وبالندگی باشد نه سال فقدان ومحرومیت
خوش باشید ودر پناه حق

Post a Comment