07 January 2009

سال نو و تولد 26 سالگی.:.



گفتم حالا که سالی دو سالی هست بسیار تنبل شدم باز هم این قلم رو به زیر انگشتامون بگذاریم و کمی حرفهای زیبا و به یادگار موندنی بیشتری بنویسیم

میدونم که به میزان بسیار شدیدی گرامر فارسی ام آب رفته واگر به لطف خوندن همین چند تا دونه وبلاگ علمی تخیلی خاطراتی هم نبود امروز بایست از خجالت سرم رو پایین می انداختم و می گفتم درسته که من سوئدی سوئدی نیستم ولی ایرانی هم اصلا نیستم

البته نه اینکه از ایرانی بودنم همچین مغرور باشم!! ولی مجبوریه دیگه چه کارش می شه کرد

خوب سال 2009 رو با تبریک دوباره شروع کنیم و اینکه آرزو کردم این سال گندش هرچی زودتر تموم شه
اما بهترین اتفاق سال همون اولش می افته ! می دونید که همون تولد اینجانب عالیجناب لیدی منتقد 15 دی ماه مصادف با هرسال یه تاریخ میلادی می باشد. همیشه میشه 5 ژانویه؛ سالهای کبیسه میشه 4 ام و امسال هم دوشنبه این هفته از طرف خانواده و دوست صمیمیم سورپرایز شدم و دوستان دیگه هم به لطف فیس بوک و اورکات و اینا یه تبریک صمیمانه گفتند :) یه گروه هم هستند که همیشه می دونند تاریخ تولدت کی هست و همیشه تماس تلفنی می گیرند و یه لبخند شیرین بر لب آدم باقی میگذارند

خلاصه 26 سالگی هم رسید و چه رسیدنی. گفته میشه امسال قراره کلی اتفاقات خوب در سطح شخصی برامون بیوفته

ما هم قراره باور کنیم و دست از جیب دربیاریم و به عمل ببریم

از امروز سعی می کنم هرشب بلاگ بنویسم. وقتشه کمی افکار رو متمرکز کنیم و بیرون بریزیم

:) مگه نه

2 comments:

Anonymous said...

ba salam be lady montaghed e 26 sale. khastam english benevisam goftam shayad khosheton nayad pas fanglish neveshtam. in kambood e font e farsi ham az sare kambod e emkanat dar kharej az irane.
be har hal omidvaram sale 2009 sale khubi baraton bashe.amma nemidunam chera az swed razi nistin o donbale ye keshvare dige een...??!! man ke har jayee ke betunam ba khial e rahat bokhoram o benusham ro be iran e islami tarjih midam.ziad ham baram farghi nemikone. harchand ke mesle hame donbale pishraft too zendegim hastam.
tavallodet ham mobarak. rasti gofti khaharet dandoon pezeshk shod vali nagofti khodet chikar mikardi in sale 2008 ro...(aman az fozooli... hahaha)
dar panah e khoda

جهانگرد said...

سلام
لیدی منتقد اگر متولد 1982 هستید پس هم سن وسال هستیم واگر سال بعدش خوب طبیعتا هم سن نیستیم به هر حال تولدتان را صمیمانه تبریک می گویم از اینکه هر شب بلاگ را به روز کنید خوشحالم من سوئد وایرانیان مقیم ان سامان را دوست دارم خودم هم در ان دیار فامیل دارم واز نوشته هایتان توسط ریدر اگاه می شوم بیشتر هم کامنت می گذارم از عباس معروفی بارها وبارها شنیدم که گفت :برای نویسنده شدن نوشتن باید هر روز باشد ودغدغه انسان نوشتن باشد
موفق باشید ولم کنند دوجلد کتاب به عنوان کامنت می نویسم

Post a Comment