05 February 2003

یه چند وقتیه می خوام لینک بدم..

اول از همه به مانی
از
OFILM

که هم سایت و هم بلاگی داره و دوست داره تو کار سینمایی و هنری فعال باشه.

به تازگی یه نظرخواهی درست کرده بود برای رای دادن به هنرپیشه های ایرانی
میتونید برید اینجا و رای خودتون رو به بازیگران بدید

پ/ن/
انگار این مانی خیلی عاشق شادمهر
شده !! دم به دم چپ و راست میشینه مینویسه شادمهر آب خورد..دوغ خورد..ماست خیار دادن بهش خورد.
هواش رو داره !!
من خودم از این آهنگ آخر شادمهر خوشم اومد. ویدئوش رو نمیدونم دیدید یا نه..یه دختر خوش تیپه هم وایساده هی عشوه میاد !! حالا بالا حالا پایین..هر چی هست قرش ایرانی و 6 .4 ای نیست. پس اوکی هست.
کلیک کلیک

زود بجنب بیا که هزار تا گرفتاری دیگه داریم


چرندیات دات کام

دیگه والا این آقا پیام گل معروف حضور همه هست..من میرم تو سایتش و میخونم مطالبش رو از هرهر خنده قش میکنم. واقعا این پسر هنرمنده.. لنگه نداره..خلاصه دمش گرم
آخرین مطلبش هم به شدت انقلابیه اگه دلتون تنگ شده واسه اون بیست و اندی سال پیش برید سر بزنید و بخندید.



احسان آلترنتیو
رو میشناسی که
میشه یکی به من توضیح بده ایشون چی میگه؟؟من که هیچ وقت دستگیرم نشد !! لابد خیلی باهوشم دیگه ! چه کنم استعداد خدا ندادیه !!
جدی خسته نمیشه از این حرفایی که معلوم نست به چه حدفی زده میشه !! اگه میخوای چیزی بنویسی که کسی نفهمه خوب برو تو دفتر خاطرات شخصیت بنویس ! چرا کاغذ اینترنت رو حروم میکنی مامان جون....از دست بچه های حرف نشنو. : )))


از بچه مظلوم ها هم قرار باشه حرفی بیاد نوبت نیما کوچولو میرسه. این پسر خیلی گله. همه البته بلبل و سنبلند. این مدت که شناختمش می بینم که با چه شور و اشتیاقی دنبال علایقش هست..حرفه ای شدن در رشته و بازاریی که امکان ورودش به اون از ابتدا سخت بوده. به هر حال من که خیلی دوستش دارم اگه فقط یه خورده کمتر از خودش تعریف کنه ! میدونی چی میگم که نیما جون. اینقدر هم با این پندار ور نرو میزنی آخر همه چی رو میریزی به هم ها.
برید سایت قشنگش نیما نیا رو ببینید..خیلی تر و تمیز و ساده و شیک است.
وایی مردم چقدر ازت تعریف کردما ! یادت باشه حقوق آخر ماهم رو دوبل واریز کنی.



تو این همه مدت تو خط سایت های ایرانی بودم و تا به حال ندیدم کسی در جایی حرفی از سایت زم بیاره ؟؟ چرا ؟؟ اصلا کسی میشناستش ..؟؟!! من که وقتی کشفش کردم کلی باهاش حال کردم ..حالا برید ببینید به من هم بگید آیا سایت معروفی هست یا نه.
زم دات تی وی



تن تن در ایران
دیگه توضیح بیشتر لازم نداره که !


یه سایت مهشر برای هموطن های ایرانی سوئد نشینم واسه اونایی که عشق درست کردن درینک های باحال رو دارن..همون بارتندری خودمون ولی در خانه. حیف که انگلیش نمیشه.
cocktailguiden


و آخری سایت رو هم به سفارش عمو حمید عزیزم که غایبه و جاش حسابی خالیه میزنم.
سایت موزیک روز ..که جالبه.
راستی حمید باریکلا به ارادت. بشین سر درست که بلاگ بازی واست نون و آب نمیشه.منتظر قبولیت تو کنکور هستیم
فقط این آهنگ رو خاموش کن !! مگه با آهنگ میشه درس خوند عمو جان..> رو بلاگش کلیک کنید تا بشنوید.


من برم که کلی کار دارم
فدام.

0 comments:

Post a Comment