02 March 2004

:: من عید ایران میخوام :((

خوب به سلامتی ؟ باز داره بوی عید میاد ، البته ما بعد این همه سال هنوز کفش نکردیم این بو چی مزه میده. فقط میدونم خیلی خیلی خیلی دلم میخواد بعد این همه سال یه بار دیگه باز عید و بهارم توی ایران باشه.
راستش چند وقت پیش برنامه اش رو داشتم.ولی الان به کلی از یادم رفته بود تا یهو امروزصبح یاد نوشته خودم در مورد قضیه کیش افتادم (متاسفانه حال ادامه اش هرگز نیومد، ولی مینویسم ) و اینکه الان یه مسافرت به کشور های آفتاب گیر و ساحلی حال و حول واسم خرجش خیلی بیشتر از پرواز مستقیم به کیش میوفته ( با کیش ایر ؛البته گفته میشه بازی با جون ادمه این توپولوف هاش ) ولی یه جورایی یادم افتاد که چقده دلم میخواست امسال ..
سو شاید سر هوپیمام رو به جای آلمان کج کردم سمت کیش ! هم آفتابش رو به راهه و هم ؛)
راستی امیر خان از آخچن (آخه اینم اسمه شهره تو رفتی توش همش هم واسه من قد قد میکنی ! ) اگه بیاییم انوری مهمون دار میشی یا نوچ ؟ هاهاهاها


پس الان باز یاد آوری میکنم .
جزیره کیش تا چند سال دیگه میشه دقیقا همون قناری خودمون ؛ با این تفاوت که دیگه ایرانی های داخل ایران اجازه ورود بهش رو ندارند و فقط پولدار پولدار ها اونا هم بایست ویزا بگیرند !!

یادتون باشه کی براتون گفتم این رو ها !

0 comments:

Post a Comment