03 May 2003

تمامی زمان ها در این اندیشه ایم که چرا و امای زندگی رو بفهمیم.

خیلی بارها شده وقتی تا حد عذاب دچار گیج خوردن و درد میشم.... زود به یادم میارم که این دنیا با همه مشکلاتش رو اگر بجای پیچیده بودن و پر از سوال ابهام.. شبیه یک دایره کوچک به اندازه کف دست تصور کنیم.. و خودمون رو به همین قد و قواره کنینی.. می فهمیم که چقدر این دنیا کوچیک و بی دردسر برای ههه ماست.

پارسال در سوئد..دانمارک..آلمان.انگلیس و چندین کشور دیگه نمایشگاه بسیار حیرت آور و زیبایی برگذار شد.. به نام
زمین با دیده از آسمان.

من هرچه از این زیبایی سخن بگم باز هم کقایت نمیکنه.
تنها میتونم بگم.. خدا رو برای این شاهکارش.. برای خلقت این دنیا.. هرگز نمیتوانیم سپاس گوییم.

این عکس ها کار طولانی مدت هنرمندی به نام Yann Arthus - Bertrand هست و گروه عظیم همراهی و همکاری.. متشکل از هلیکپتر ها و سفر های طولانی و ...
بیشتر عکس های او توسط هلیکپتر و از فاصله 30 تا 3000 متری آسمان گرفته شده است.

میتونم این اطلاعات رو ریز به ریز بنویسم. ولی تعارف چرا.. حالش نیست.
تنها عکس هایی از این زیبا منظره ها میگذارم و باقی جستجو با خود شما در لینک های مربوطه.
اینجا هم خیلی جالب توسط فوجی درست شده. ولی در سایط اصلی صاحب عکس همه چیز دیده میشه.


تذکر لازمه !
برای بزرگ دیدن هر عکسی روش کافیه یه کلیک کوچیک کنید.. دیگه راه رفت وآمد رو هم براتون راحت کردم...
تا اینحا ساعت 03 : 37 نصفه شبه.. ببینید من چقدر بلاگم و نوشتن رو دوست دارم.
قربون خودم برم الآآآآآآآآآآآآهی
بقیه البته کم قربونم نمیرن
هاهاهاها دلتون حسود شه !


0 comments:

Post a Comment