18 May 2003

سام اولا یک چیزی بگم... بابا مگه من اومدم کلاس ادبیات که اینقذر از من ایراد میگیرید... میفهممم اگه آرزوی بزرگ زندگیتون دبیر بودن بوده !!!!! حالا که به اونم نرسیدید ای ول اشکال املایی منو زیر چشمی رد کنین.....

خوب... یک چیز من میخوام بگم بدش ازتون جواب میخوام.....
تو این چند وقتی که من سوئد بودم کلی ایرانی دیدم شاید بدونین اینجا ایرانی ریخته.... یک بحثی که من با یکی در میونشون داشتم راجب شاه بوده !
والا خیلی ایرانی ها انجا جونشون برای شاه میره.... عکس از شاه و فرح دارن... تا بحث سیاسی میشه زود راجب به زمان زیبا و خوب زمان شاه میگن.... حالا اینا یک سری هم سن منن ها ولی بازم قد قد میکنن....
وقتی من میگم بابا اگه شاه ایقدر خوب بوده پس چرا این همه آدم انقلاب کردن صد جور جواب خر بودن مگه نمیبینی الان وضع چطوره میآد....

حالا اینا رو که میدونم ایرانیهای خارج چی چی بلغور میکنن.. ولی اینا که تو ایرانن هم شاه و مسخره بازیهاش رو می خوان؟ واقعا میخواین اون ولیعهد که این همه سال نشسته خورده خوابیده بیآد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

این یک موضوع بود میخواستم بپرسم بدش هم دیگه چندتای هست باره بدی...
فعلا جونم در رفت فارسی بنویسم

ببینم دبیر wanna be عزیزمان این دفعه چند تا غلت میگرن
فعلا.......

0 comments:

Post a Comment