22 May 2003

سلامممممممممممممممممممم خوبید؟ خوشید؟؟ ایشالا....
یک کم سرم شلوغ بوده وقت نشده بنویسم.....

حالا می خوام چند تا چیز خل بازی براتون تعریف کنم یک کم بخندید....
شاید بدونید اگه نمیدونین حالا بدونین که سوئد یک خروار رادیو ریخته.... خیلی هم اینا چرت و پرت میگن.... ولی این دفعه دیگه آخرش بود
یارو مجری می گه زنگ بزنید بگین چه جوری می خواین بمیرید!!!!!!!!!!! بعد مردم فوری حرف یارو تموم نشده شروع میکنن .... وای فقط باید میشنویدید چی چی میگفتن اینا هاهاهاها یکی میگفت من از طبقه 12 میخوام بپرم اون یکی میگفت از هواپیما هاهاها مردم دیوانه بیکارپشت سر هم زنگ میزدن از این چرت وپرتا میگفتن......همون که گفتم آخرش بود.......

حالا یک چیز دگه ... چند روز پیش هم یک اتفاق دیگه افتاد تریف کنم... چند تا از دوستام امتحان ریاضی 2 داشتن امتحان نهایی... منم تا ریاضی 4 خوندم.... خلاصه این کله سیاها اینجارو هم مثل ایران کردن... یکی از دوستاشون امتحان رو از یک معامه خریده بود آورد داد ما حل کردیم بعد برد امتحان داد.... دو سه تا از دوستام ایطوری دادن...
از غضا ما یکی از فامیلامون هم فرداش همون امتحان رو داشت... من با مدرسه رفته بودیم تاتر دیر اومدم خونه.. خلاصه ساعت 12 شب فاکس میفرستن تمام سوالا رو باسه من تا 1 همه رو از نو حل می کنم میخوام فاکس پس بزنم نمیشه... شبونه ساعت 30 1 با ماشین میان جواب ها رو می برن....ببینین مردم برای نمره بچشون چی کارا که نمیکنن....... منه بدبخت هم امتحانی که حتی خودم هم ندارم رو سه بار همش رو حل میکنم بدبختی رو میبینین.......

تازه چند وقط پیش که یک امتحان نهایی رو توی ایترنت گذاشته بودن که تمام سوئد تمام جوابا رو روز امتحان داشتن.... ولی حالا این یکی دیگه لو رفت همه قرار شد امتحان رو از نو بدن... ماهر شدندیگه میگم خوب ما هم عمری تغلب کردیم و میکنیم بد جور میچسبه... شما چی تقلب با کلاس کردین؟؟؟؟!!

خوب دیگه کف کردم بسه... فعلا خوآ فظ


از طرف عالیجناب نیکو

0 comments:

Post a Comment