25 May 2003

* پیغام اضطراری *

می خوام این شعر رو تقدیم برای دو نفر از مهم ترین آدم های زندگی ایم بگذارم اینجا .... که دیدم غم تو چهره اونا من رو ....
آرزو دارم یه روز همه ما آدم ها بتونیم از ته دل به این دنیا و سرنوشتش برای ما بخندیم...

ولی در حقیقت به در میگم که دیوار بشنوه...
خودم نیز هم درم هم دیوار..

من منتقد هستم..

اینجا هم کلیپ موزیکش از سایت نغمه..آهنگ معین هست.

لای لای لای ....آ لای لای لای لای
لای لای لای ....آ لای لای لای لای

مخور غم گذشته, گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن, گذشته بر نگشته

به فکر آینده باش, دلشاد و سرزنده باش
به انتضار طلعت, خورشید تابنده باش

عمر کمه صفا کن, رنج و غم رو رها کن
اگه نباشه دریا, به قطره اکتفا کن

عمر کمه صفا کن, گذشته رو رها کن
اگه نباشه دریا, به قطره اکتفا کن

لای لای لای ....آ لای لای لای لای
لای لای لای ....آ لای لای لای لای

قسمت تو همین بوده که بر سرت گذشته
نکن گلایه از فلک, این کار سرنوشته

عمر کمه صفا کن, رنج و غم رو رها کن
اگه نباشه دریا, به قطره اکتفا کن

زندگی شوق من غمگینش مکن
....

عمر گران می گذرد, خواهی نخواهی
سعی بر آن کن نرود رو به تباهی

مطلب دل را طلب از سوی خدا کن
زان که بود رحمت او لایتناهی


عمر کمه صفا کن رنج و غم رو رها کن
اگه نباشه دریا, به قطره اکتفا کن

عمر کمه صفا کن, گذشته رو رها کن
اگه نباشه دریا به قطره اکتفا کن



0 comments:

Post a Comment