13 November 2003

* شب برهنه

روبروم شب سیاهی بی کسی پشت سرم
نمیتونم که بمونم باید از تو بگذرم
دارم از ن�س میو�تم تو هجوم سایه ها
کاشکی بشکنه دوباره بغض این گلایه ها
اونکه میشکنه تو چشمای تو تصویر منه
گمشدن تو این شب برهنه تقدیر منه
روبروم شب و سیاهی بی کسی پشت سرم
نمیخونم که بمونم باید از تو بگذرم
دارم از ن�س میو�تم تو هجوم سایه ها
کاشکی بشکنه دوباره بغض این گلایه ها
اون که میشکنه تو چشمای تو تصویر منه
گم شدن تو این شب برهنه تقدیر منه

http://www.freewebs.com/shadmehr1/shab.mp3






دونستی وقتی گ�تی درود بر محمد و یارانش یعنی چه ؟
دونستی به نام خداوند بخشنده و مهربان یعنی چه ؟
برو بدون

امسال ماه رمضون چقده یه جوریه .. �کر کنم تقصیر خودمه
هنوز دعا نکردم..هنوز خواسته ای رو نطلبیدم... هنوز با جونم آرزو نکردم..
دیگه بی تمنایی بسه.. از امشب باز تمنا دارم..
تمنا..

گ�تار بر درامد امشب
شعر های گذاشته شده تو بلاگ ربطی به حال من نداره ! به �ضولش هم چه !

0 comments:

Post a Comment