23 January 2003

اون روز که داشتم فلاک میشد تو 48 ساعت فقط 3 و نیم ساعت خوابیده بودم و سایر ساعات رو همش درس خونده بودم !! کاری که شاخ های خودم رو هم در آورده بود. البته یک بدن دردی هم داشتم بعد 3 روز ورزش های سنگین که اگه نگم خیلی خوبتره.

این ترم دانشگاه مفصل درس میخونم. قراره بزنم تو پوز همه بچه چسکی فسکی ها که فکر میکنند خیلی زرنگند..من همین جوریش هیچ وقت به عمرم درس نمیخونم همیشه نمره میارم دیگه بخونم که فک میزنم... هرهرهره
انگاری کمی نیاز به استراحت دارم این روزا. لینک پایین آرم یاهوم رو گذاشتم که دیگه خودم هواسم باشه چقدر وقت میکشم. مشکل اینجاست دیگه به هیچ کدوم دوستام نه میلی میدم نه از این فوروارد های توش که همیشه میدادم خبری هست نه حالی برای جویای احوال سایرین شدن.. احساس میکنم باید رو خودم تمرکز کنم و تنها همین. آخه الان هم باز مثل گذشته ها یه 500 600 تا هندونه رو با هم بلند کردم. دوستام هم بهم میکند که بزرگ ترین اشتباهت اینه که : " همیشه یه عالمه کار رو میخواهی با هم انجام بدی..انگاری به دنبال اثبات لیاقت های خودت به خودتی..." نمیدونم شایدم راست میگند..من که اکثرا فکر میکنم از پس کارام بر میام. حداقل در ابتداش..ولی خوب شایدم باید کمی بیشتر برای رسیدن به انتهای خط اونم با بهترین نتیجه تلاش و تفکر کنم.

در مورد این بلاگ های جدید بگم یه دونه همخون انگار پیدا شده که انگار قراره عملش مثل من باشه و هم نام من هم هست. البته من اسمم نه فقط برای انتقاد از دیگران بلکه خودم; منتقد هست..ولی این جناب که اسمشون هست انتقاد میخوان از همه بلاگیست ها انتقاد کنند. من هم همینجا بهش میگم دمت گرم. منم اگه حالش بود همین کار رو میکردم. البته به عنوان بابابزرگت بهت یه سوارش کنم. هر کسی که کاری رو با سر و صدا شروع میکنه بی سر صرا تر خاموش میشه. پس آروم باش ولی همیشه باقی باش. ! البته من اکیدن به کم رنگ بودن اشاره ای ندارم


حالا که بحث انتقاد گرمه حرفی در مورد خواننده ها

من میبینم که همیشه وقتی یه نفری میره تو بلاگ یه نویسنده که نمیشناستش..چشمش به دنبال تعداد آمار نظرات داده شده است تا خود قصد نوشته..اگه یه 30/40 تایی عدد نظر نگار نشون بده که دیگه واویلا !! طرف مشهوره میگن یزار ما هم یه پیغومی نقلی نباتی پخش کنیم بلکه دیده بشیم.. بعد دیگه خیلی سه کاری میکنند فقط یه دونه smilis :) خوشگل و بی قواره میزارند که یعنی ما هستیم.. و یا بد تر از اون میگند : نظر خاصی ندارم !! وا خوب پس چرا میگی دالی موشه ..
عزیزان من. نظر دهی اصلا به چه معناست ؟؟ اعلام حضور غیاب شما در اون سایت ؟؟ یعنی بگید فلانی من اینجا بودم حواست باشه بیا تو بلاگ من هم سر بزن یه وقت شماره هام کم نشه ؟؟ من از آدم هایی که میرند و تو 500 تا بلاگ یه کامنت سمایلی و خوبی میزارند بلکه اونها رو به خونه خودشون بکشونند به شدت انتقاد میکنم. انگار که همه یادشون رفته اصل بلاگ نویسی بیان افکار و اندیشه هاو ایدئلوژی های خودت برای ناشناخته هاست..و اگر لازم بود شنیدن سخن اونها و بهد تامل رو حرفشون..
و نه اینکه بری بگی وایی نازی بچم امروز اشکش در اومد چود یه سال پیش با عشقش تموم کرده !! اشاره به نظر خواهی ایشون

بابا کی میخوایید بزرگ شید ای ایرانی جماعت ها که جون تو جونتون کنند هنوز هم راه های غلط خودتون رو میرید..

0 comments:

Post a Comment