01 January 2003

به به سامون ملکوم به خودم که بالاخره تشریف اوردم.
وای سال نو هم رسید و ما هنوز اندر خم یه کوچه ایمو کدوم ؟؟ خوب معلومه بلوگ بی عکس و قیافه...
خوب سال نو امسال بد جوری ملت رو ترسونده بودند از سرما.بر عکس همیشه هیچ مشتی تو خیابونا نبود..من تو خونه ما فقط من و سیستر رفتیم بیرون. البته ایشون رفتن رستوران دیسکو اریانی که معمولا اینجور روزا خفن شلوغه..من هم با رفقای خودم جشن سوئدی... راستش یک عکسایی گرفتم از جشنشون که خودم تو کف کاراشون موندم..شرم داشت.. شب ولی خونه دوشتم لالا کردم و در نتیجه موقع برگشت دوربین عزیز رو اونجا جا گذاشتم.. سو عکسی ندارم از مراسم سال نو و جشن سوئدی بزارم امشب..

راستش من دیشب ستاتوس یاهو مسنجرو رو گذاشته بودم تبریک سال نو و از این حرف ها. بعد یه سری بچه ایران پرستها به من حمله که یعنی چی تبریک میگی مگه ما خودمو عید نداریم چرا همش باید عید مسیحی و عربی رو جشن گرفت ولی به ایرانی ها بی اهمیت ؟؟؟
من ه گفتمم

0 comments:

Post a Comment