08 January 2003

مـــــــــژده به دوستداران تساوی حقوق زن و مرد

چنــــــــدی قبل در اخبار پزشکی آمده بود که بعضی از مردان قادرند ، نوزادان را با پستان های خود شير بدهند د هورمونی که سبب ترشح شير در پستان ها می شود ، پرولکتين نام دارد د اين هورمون با اينکه در زنان به هنگام تولد بچه به حداکثر خود می رسد ولی بدن تمام مردان هم به اندازه خيلی کم ، اين هورمون را توليد می کند د بعضی از مردان ، بنا به دلايل پزشکی که هنوز برای ما مشخص نيست ، مقدار زيادی از اين هورمون را توليد می کنند ! به هرصورت ما اين خبر خوشحال کننده را به بعضی از خانم های دم بخت تبريک می گوئيم و اميدواريم که به زودی زود شاهد آن باشيم که بعضی از مردان قادر به زائيدن هم باشند? حالا سزاريان و يا طبيعی بودن زايمان، چندان فرقی در صورت مسئله ندارد !

مـــــــا معتقد هستيم تا روزيکه زائيدن در بين زنان و مردان نوبتی نشود ، تساوی حقوق زن و مرد به اجراء در نخواهد آمد !!

* * * *

در هميـــــــــن رابطه ، همسر داش غلام ، تا شنيد چنين هورمونی وجود دارد ، غلام را مجبور کرد تا برود و هورمون پرولکتين برای خودش تزريق کند د غلام هم همين کار را کرد و شير دادن بچه هم به وظايف غلام اضافه شد ! حتی غلام وقتی می خواست برای خريد و يا انجام کاری به خارج از منزل برود ، شيرش را می دوشيد و در يخچال قرار می داد تا بچه بی شير نماند . چند روزی به همين منوال گذاشت تا اينکه شب جمعه دوزاری زن غلام افتاد . او متوجه شد که غلام با اينکه مادر خوبی برای بچه اش است ولی درانجام بعضی از وظايف شرعی خود عاجز و شرمنده شده است !! زن غلام به بنده زنگ زد و گفت : دکتر جان ، دستم به دامنتD: من مردی غلام را از تو می خواهم د با خودم گفتم : يا قمر بنی هاشم ، يا حلال مشکلات !

امــــــــــروز که اين نوشته را برای شما می نويسم ، با درمانگاه محل سکونت غلام وقت گرفتم تا هورمون مردانه به غلام تزريق کنند !

: نتيجــــــــه اخلاقی

قبـــــــــل از مصرف هرهورمونی ، عوارض و عواقب کار را خوب بسنجيد! ¤
مردم بايد بين شب جمعهد و شير دادن بچه يکی را انتخاب کنندد اين که ¤
نمی شود هم خدا را بخواهيد و هم خرما را !!!


برگرفته از سایت پارسپلانت نوشته محمد رضا پوریان

0 comments:

Post a Comment