02 January 2003

تا حالا شده از این آدم های بیکارودوله بیان تک تک ایمیل های ملت بلاگی رو جمع و تفریق کرده و ازشون التمایس دعا منند که بیا جون تو این بلاگ فقیر بی کلاس ما رو بخون صواب داره ؟؟ آخه یعنی که چی ؟؟ بابا می خواید کسی بیاد بخونه برید تو نظر خواهی طرف نقل و نبات پخش کنید.. خوشم نمی آد از این بچه ننر ها !!

بعد از اخبار سوئد بدم که همه جا هنوز در امن و امان. همه هنوز تو خونه هستن و از ترس سرما جم نمی خورن.. یکیش خودم..
واسه امشب یه شعر باحال بزارم کمی حال کنیم..




گل سنگم گل سنگم
چه بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگر بر من نتابی
سردم و بیرنگم

همه آهم همه دردم
مثل طوفان پر از گردم

باد مستم که تو صحرا
میپیچم دورت و میگردم

مثل باران اگر نباری
خبر از حال من نداری

بی تو پر پر میشوم دو روزه
دل سنگت برام میسوزه

گل سنگم گل سنگم
چه بگم از دل تنگم

مثل آفتاب اگر بر من نتابی
سردم و بیرنگم

مثل باران اگر نباری
خبر از حال من نداری

بی تو پر پر میشوم دو روزه
دل سنگت برام میسوزه

گل سنگم گل سنگم
چه بگم از دل تنگم


0 comments:

Post a Comment