23 February 2004

::زمستونم بهاره

من نمیدونم قصه پایه نطفه اش کجا بسته میشه.
قصه زندگی ، رقص، اشک و آخرین نوای مرگ.

من نمیدونم زاده شدم برای که ، چه ، کدامین علت.
چون آزاده نگذاشتنم چاره را در فریاد یافتم.

اما فریاد در سکوت نیز..زیباست.
اما نه برای من ، نه برای تو نه برای ما جوانان.

افسوس که یادمان دادند..زنده باشید تا بسوزید.
و نه بسازید.

بیاییم هممون یه عهدی ببنیدیم.
تا شب بی مهتاب نرسیده ، از خواب بیدار شیم و به پیاده روی روی جاده پر از برف بیاندیشیم.

سخنم با همه ماست..ما که جوونیم ، شور داریم ، امید و
هنوز..صدایی برای خوندن.

از امروز بازم عکس هام رو توی فتوبلاگم میخوام بگذارم.
شاید وقتشه یکی این دیوار ترس و بی اعتمادی میون آدم ها رو که از بچگی توی روح و خونمون آغشته کردند رو بتونیم از بین ببریم و شاید روزی ریشه کن کنیم.

منم دلم میخواد مثل همه جوون های دیگه از همه چیز لذت ببرم.مثل صفا که از روز اول خیلی راحت با این موضوع کنار اومد و حالا حتی فیلم هاش هم برامون خیلی عادی و جالبه. نمیخوام بترسم از اینکه مبادا مامور مخفی بیاد و قرار باشه فردا من رو اعدام کنه چون چهره ام آشکار شده.
توی همه سرزمین هایی که انسان ها واسه خودشون حق و حقوق دارند ، کسی از دولتش از حکومتش از دوستاش حتی نمیترسه که بخواند از اطلاعات شخصیش و از موجودیتش سواستفاده کنند.
شاید خیلی دوستام مخالف باشند ، شاید خیلی بگند ریسک هست. ولی من برام مهم نیست.
چون احساس میکنم جنایت مرتکب نشدم که ایرانی هستم و دلم میخواد مثل همه از روزهای خوش زندگیم خاطره داشته باشم.
یه کاتالوگ عکس 700 مگابابتی با بیش از 3500 تا عکس به چه فایده میاد وقتی فقط خودم تماشاگر باشم و فوقش خواهرم و دوست دوستم ؟؟!!

سو از امروز همیشه فوتوبلاگم رو آپ دیت میکنم. عکس هایی رو هم که دوست دارم میگذارم. از چیزی هم ترس ندارم.
شاید وقتشه اولین دختر ایرانی جرات کنه با چهره خودش ظاهر بشه.


میدونم و یادم هست زمانی که ندا خانوم باحال چه بی آلایش عکس های بامزه اش رو روی نت گذاشت چطوری ناراحت و پشیمون از سواستفاده چی ها شد.
ولی فکر میکنم دنیا به آخر نرسیدش !! فوق فوقش اینه که میشیم ستاره پرنو و یا جاسوس ضد جمهوری.
ولی میدونم که دیگه من یکی از ترسیدن خسته شدم.

همین.

پس به سایت عکس های عالیجناب جون خوش آمدید.نظر و پیشنهاداتون رو هم بهم بگید. از مدل عکس هایی هم که میپسندید مارا دریغ نفرمایید.

0 comments:

Post a Comment