24 January 2004

خدا

:: پروردگار
میگم شوما یه سری کارتون به این خونه خداوند رسیده ؟
یه نگاهی اینداختم به نظریات بندگان !! دیدم اوه اوه..انگاری همه این بنده های خلف و نا خلف منتظر یه همچی روزی بودند که دستشون به این خدای پرورگار عالم و عالمیان برسه
چه اه و فغانی ! چه داد و بیدادی
چه فحش فحش کاری هایی !!
کی نیست بگه آخه تو شدی خدا!! اینقده کرم میریزی جون به لبمون میکنی !
ناسلامتی ما بنده ایــــــــما

راستی..شوما اگه الان خدا جلوتون نیشیسته بود چی میگفتید بهش ؟

من بگم..من بگم ؟؟
میگفتم ای خدا..عاشقتم آخه منو عین فرشته هات آفریدی
هم بهم زیبایی صورت دادی و هم سیرت.
خیلی مهمه به عنوان بندت خودم رو دوست داشته باشم حتی بپرستم
آخه اینجوری میتونم برای بهتر زیستنم تلاش کنم
اینجوری همه دنیا رو با اینکه اندازه بی نهایت هست میتونم دوست داشته باشم
هروقت سخت شد نفس کشیدن دنیا رو قد یه توپ قلقلی ببینم که روی نوک سوزن کوک زنی داره میچرخه
آخه خدا خودت میدونی من چقده آدم های دیگه رو که اسمشون رو مثل من بنده گذاشتی دوست دارم
خدا تو که همیشه میدونستی من یه ستاره روی زمین اتم ، گاهی چرا کرم میریزی و حالم رو میگیری ؟
مهم نیست من نوعی رو هم قلقلک بدی..ولی آخه خدا جونم دل نازک من طاقت دیدن اشکای بقیه هم نوع هام رو نداره.
راستی خدا تو خودپرستی ؟ یعنی چطوری دلت میاد ما ها رو طوری به هم وابسته کنی که نتونیم بی وجود قلبی نفس بکشیم..درصورتی که هر وابستگی به هرچی بایست از بیخ و بن ریشه کن بشه
ببینم تو که مدعای خلقتی..میشه بگی این هابیل و قابیل جریانشون چیه ؟ کی کی رو کشت و بعدش کلاغ رو اختراع کردی بیاد یادش بده دونه نوک بزنه و گرگه بیادگوشت بخوره ؟

راستی خدا یه سوال اساسی..
عشق دیگه چه جونوری بود انداختی به جون ما !!

خدا..میدونی تا آخر عمرم هم ازت سوال جواب میخوام..
پس بیخیال..همون بهتر که اون بالا مالا ها باشی دست کسی بهت نرسه
خدا تنها بگم مثل بچه لاتا مخلصتیم..
دوست داریم خدا
هممون دوست داریم
کاری کن دل همه بنده هات پر شادی بشه
پر خنده

خدا بهت از روی همین زمین سرد قول میدم..روزی که من به هدفم رسیدم..هدفی که محرمه بین دل من و دل تو..قول شرف میدم به همه بنده هات کمک کنم..تا اون ها هم تا ابد لبخند بزنند..
خداجون همین الانشم همه اشک های تنهاییم برای خاطر تنهایی اون هاست..
خودت میدونی خدا
..پس کمکم کن
که لذت دنیای تو تنها به دیدن لبخند بنده هات هست و بس

بوس بوس خدای مهربون من
خیلی دوست دارم خدا
خودت میدونی ای بارالله

0 comments:

Post a Comment