22 January 2004

:: لحظه اي قهقه در ولکده

ببین بجای اینکه همینجور وایستی فحش نثار من کنی که فلان شعر و جک رو از فلان جا بلند کرده ؛ بشین دو تا جک و کس شعر باحال واسه این وبلاگ ایمیل کن تا با اسم خودت بذارم اینجا که فردا نگی فلانی تمام سروده های بنده رو بلند کرده. البته خودت خوب میدونی بیشتر این اشعار صاحاب نداره، من هم از یکی شنیدم؛اونم از یکی دیگه و همینجوری دهن به دهن شده تا به اینجانب رسیده...پس لطفا شما هم که در عصر الکترونیک هستین هر چی کس شعر میشنوین ایمیل به ایمیل کنین. قطعا خوندن و شنیدن #@ شعر بی ادبی و بی نزاکتی و لودگی نیس! چونکه اینا هم قسمتی از ادبیات ما هست. ادبیاتی که غالباً پیام خاصی ندارن و فقط باعث میشه حضرت عالی یک خنده ایی بکنی و دلت وا شه! پس هیچ احساس شرم نکن و این وبلاگ رو به بقیه دوستات هم معرفی کن! هر چی خواننده های اینجا بیشتر بشه؛اشتیاق من هم واسه نوشتن بیشتر میشه،خدای نکرده بنده مثل خیلی از وبلاگرهای دیگه دیوانه تشریف ندارم که واسه خودم وبلاگ بنویسم!(یعنی با خودم حرف بزنم) چونکه بیشتر این #@ شعریات و جوکهایی رو که اینجا مینویسم خودم بَلتَم! چمنتیم! پسرک پدرسوخته.


* سئوال: تفاوت قانون سوم نیوتن با زن چیست؟
پاسخ: نیوتن میگه اول کنش بعد واکنش ولی زن رو اول واکنش بعد بکنش!



* Iran girls at Sex:
oooooh, yes baby mmmmm....yessss ahhh...baby yessss .....oh baby, YAVASH BABY...eeeee....DE ....AHHHHHH
HOOOOSH HEYVOOON! JER KHORD....CHETE? MALE NANAT KE NIST


* دلبـرا! دل به تـو دادم كه به مـن دل بدهي
نه كه هي قر بدي و پشت سرت ول بدهي!

0 comments:

Post a Comment