16 February 2003

الان که دارم می نویسم تمام سرور های بلاگر پایینه و هیچ کدوم سایت ها با انتهای بلگ سپات کار نمی کنه.

قرار بود 14 ام روز قلب ها بگم نظر من چیه >: )) ولی نشد دیگه.




با فرارسيدن روز والنتاين، عشق در هوا موج می زند، اما عشاق هنگام گرفتن بوسه به کدام سو متمايل می شوند؟
تعداد کسانی که موقع بوسه به راست متمايل می شوند دو برابر کسانی است که به چپ خم می شوند.

بی بی سی


کلا امسال حال نکردم با این روز... هیچ کسی رو هم ندیدم دور و بری ام براش روز خاصی بوده باشه. البته بهمون گل دادن زنگاشون هم زدن و میل و کارت و خرت و پرت و کادوشون هم سر جاشون بود.. ولی خودم امسال اعتصاب داشتم. واسه هیچ کی هیچ چی نه گفتم نه خریدم نه دادم.
در کل هم میگم... به کسی این چیزا رو بگید و بدید که فکر می کنید ارزشش رو داره.


بعد دیروز که روز اعتصاب و تظاهرات جهانی بر علیه امریکا و بوش بود...همه دنیا رو که دیدید چطور اعتراضشون رو نشون دادند. تو خود سوئد ما اصلا باورم نمی شد اینهمه آدم بیاد..این سوئدی ها که همیشه سیاست دست مال پاک کن امریکا رو دارند..چطور اینقدر باحال شعار میدادند.. دستشون درد نکنه.





خلاصه مهم اینه که مردم حرفشون رو زده باشند.. نه اینکه ساکت بنشینند یک جا ..اون امریکا هر کاری بخواد می کنه و اهمیتی هم به اعتراضات همه دنبا هم نداره.


البته به نظر من .. اگر یک امریکایی باشم.. این بوش می بایست بهترین رئیس کشورم محسوب بشه.. چرا که اون در حال برنامه ریزی برای اقتصاد درب و داغون مملکتم هست... اون براش غم و غصه فلسطین و اسرائیل اهمیت نداره بلکه ارزش پول کشورمه که مهمه واسش..
بگذریم..اینا همش شرطش اینه که من امریکایی باشم..البته دلیل هم نمی شه کسی که امریکایسیت ضد حق و حقوق انسان ها باشه.. مثل اون 1 میلیون امریکایی که تو نیویورک دیروز اعتراض و تظاهرات کردند.


راستی یک سوال...

مملکت به قول آقاییون : " اسلامی ما.".که ادعای اسلامی و عدالتش داره کون خر رو پاره می کنه.. شهری بود.. جمعیتی بود.. مردمی توش بود که هم صدا با همه مردم دیگه تو دنیا به این تظاهرات رفته باشه ؟؟؟ !!!

از خودم بپرسید جوابش رو بهتون میدم..

0 comments:

Post a Comment